dimecres, 30 de novembre del 2011

Conclusions 3

  • Què destacaries del teu aprenentatge al llarg tota la Webquest? Per què?
     El que més destacaria del meu aprenetatge té a veure amb la descoberta de recursos que es poden treballar amb els alumnes a nivell de programari multimèdia, audiovisuals, presentacions en línea, caceres, wikis,... Coneixia alguna cosa però la veritat és que m'ha fet pensar en la quantitat de materia, que ja està elaborat, que es pot fer amb els alumnes a través de les TIC. 

  • De què estàs més orgullós/sa? Per què?
    Estic orgullosa del bloc. Crec que esteticament està bé i reuneix les característiques que s'ens demanaven. Estic també orgullosa de la participació del grup i sobretot de la capacitat d'ajuda que mostren els membres d'aquest. També estic orgullosa de les meves aportacions al bloc i la meva dedicació a l'organització d'aquest.
  • Quin ha estat el major desafiament o dificultats que has tingut? Per què?
    La major dificultat ha estat fer una taula amb el google.docs perquè no se com es pot configurar millor, donar color,... no sé si és possible. Vaig fer una taula amb el Word però no vaig aconseguir que quedés ben estructura en el docs. 
  • Què és el que més t'ha costat? Per què?
    M'ha costat triar els recursos perquè hi ha molt i de moltes diversitats. També m'ha semblat difícil ja que no els he pogut posar mai en pràctica per tant desconec la realitat de l'execució.  
    També m'ha costat oragnitzar el bloc, posar etiquetes,canviar dates,etc. perquè era una part dels blocs que no dominava gaire.

1 comentari:

  1. Estic d'acord amb tú amb la dificultat que suposa triar els recursos. Hi han molts i de molt variats, i a voltes es difícil saber quins seran adients per als alumnes.

    A més, en el meu cas, com que tinc poques vegades l'aula d'informàtica a l'abast i els de música hi anem poc, la veritat... (una d'eixes coses que caldria variar, potser) posar en pràctica una webquest seria també una experiència pràcticament nova.

    ResponElimina