dimecres, 30 de novembre del 2011

Conclusions 4


PREGUNTES
Què destacaries del teu aprenentatge al llarg tota la Webquest? Per què?
De què estàs més orgullós/sa? Per què?
Quin ha estat el major desafiament o dificultats que has tingut? Per què?
Què és el que més t'ha costat? Per què?

CONCLUSIONS

La realització de l'activitat de la webquest ha estat, des del meu punt de vista molt interessant i profitosa. Interessant perquè en el meu cas era la primera vegada que col.laborava en un bloc, que a més degut a que va reconduït a través d'una webquest ha estat força actiu i dinàmic. Profitosa perquè al veurem d'alguna manera obligada a realitzar la cerca a la xarxa dels recursos que havíem de publicar, m'he anat familiaritzant amb tots ells de forma que m'han servit a l'hora de realitzar la tasca del dia a dia.

En general estic força satisfeta amb la feina que he realitzat ja que, com he dit abans era la primera que ho feia i tenia un cert temor enfront aquesta eina. Les qüestions tècniques (realitzar enllaços, etc) per a mí han estat les més dificultoses, sobretot al principi. Seguir la dinàmica de la Webquest m'ha resultat molt senzill ja que les tasques estaven molt pautades i no hi havia res que s'hagués de realitzar sense explicació.

1 comentari:

  1. Per a mi també ha estat la primera vegada que he fet un blog col·laboratiu. La veritat és que les altres vegades que he fet blogs ha estat per iniciativa pròpia i per usos personals, però com a eina col·laborativa també funciona molt bé.

    ResponElimina