divendres, 25 de novembre del 2011

Presentacions en línia 5

Tornant al tema del Sistema Solar, aquí hi ha una presentació que es podria utilitzar com a activitat complementària d'una webquest, ja que cada diapositiva té una frase a la part superior sobre l'univers i els planetes, i a la part inferior es resol si l'afirmació és vertadera o falsa. És una presentació adequada per a utilitzar la PDI amb la cortina per amagar la resolució i fer activitats de recerca a la xarxa sobre les frases.



Vía slideshare

Actualització: m'he fixat en què aquesta presentació té alguna errada: Plutó figura com un planeta, i crec que ara ja no es considera així, supose que potser la presentació siga més antiga que aquest descobriment.

4 comentaris:

  1. Des del meu punt de vista és una presentació massa llarga que conté molta informació. La meva experiència em diu que tota aquesta informació s'ha de donar en sessions diferents per tal que sigui assimilada. En tot cas es podria utilitzar com a vídeo de tancament de la unitat.

    ResponElimina
  2. Sí, jo també ho veig així, ja vaig pensar que per a Primària és llarga. Potser agafant només algunes diapositives que siguen adients amb el que s'ha treballat o bé com tú dius, com a resum final del tema, una volta s'ha vist tot, a mode de tancament de la UD.

    ResponElimina
  3. Trobo que és maca visualment però una mica pesada a nivell de contingut, més que per la quantitat de diapositives, penso que s’hauria de retocar el contingut. Crec que és bona idea com a resum final del tema o tancament de la unitat didàctica llavors si se hauria de retallar.

    ResponElimina
  4. Jo també crec que és llarga i a més a més algunes paraules no es llegeixen bé.

    ResponElimina